Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Rommeltopic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: LR2's Rommeltopic

    Die groene zaden, worden die nog bruin dan?

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      Re: LR2's Rommeltopic

      Lol LR2, ik doe het juist, dat apestoned reageren met dikke kwakken onzin

      Dat zit zo : in het dagelijks leven zit er continue een heel dik censuurfilter tussen hetgeen ik denk en dat wat ik zeg. Vaak moet ik even op m'n tong bijten, parafraseren (andere woorden kiezen), iets anders benoemen om beweging te krijgen in wat ik eigenlijk bedoel .. comes with the job, het heeft ook zo zn charmes. Hier zijn de eisen (en vooral de consequenties) wat losser, dus post ik waar ik zin in heb, in het ergste geval kan ik altijd even excuses aanbieden ofzo (q.e.d.). Vaagheid hoort bij een wietforum, van die ultrastonende praat verwacht ik hier en vind ik dat wij als leden een taak hebben om te voldoen aan dat verwachtingspatroon. Heerlijk toch, om trots te kunnen zeggen dat van de weet-ik-veel-hoeveel-posts 90% pure onzin is, 8 procent produktieve onzin, en 2% overdachte onzin?
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        Re: LR2's Rommeltopic



        Ga me nu niet zeggen, dat ik hier, tot de overgrote 90% behoor.
        Dat zou me nu werkelijk 100% van mezelf tegenvallen.
        Wat het forum, betreft,heb je gelijk, onzin hoort, onzin moet, waar zouden we zijn, zonder een gezonde dagelijkse dosis.

        Hopla,daar gaan we weer

        Oh, leuke tekst LR.....maar, vandaag regent het...
        Duidelijk een dag, om doelloos, plaatjes te kijken. (hint)
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment


          Re: LR2's Rommeltopic

          Toen ik het teruglas kwam het eerder neer op spastisch herhalen en dubbelzinnig bullshit waarvan ik zelf niks begreep. Juist als ik geblowd heb, krijg ik een gigantische taalfilter in mijn typgedrag.
          Wat ik wel nog wilde delen; google eens op 'book about cool things to do' en na de eerste twee hits, gaat geen enkele pagina meer over lezen. Zegt veel over de staat van de maatschappij denk ik.
          Ik begrijp de hint escargot Je kunt vanavond meer verwachten!

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
          Die groene zaden, worden die nog bruin dan?
          jep. Dat is een kwestie van rijpen. De plant gaat pas om zodra het merendeel van de zaden bruin kijkt. Het vervelende is wel, met een paar rijpe zaden, dat het verplaatsen van de plant er voor zorgt dat ze uit de toppen vallen. Zo raak ik er ieder jaar een stuk of 40 kwijt.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            Re: LR2's Rommeltopic

            clonex gel werkt goed , snel en zoals lr2 zegt tziet er cool uit paars kleurtje

            ivm poeder gedoe , nog geen ervaring mee , en omdat gel zekers even handig is of mss wel handiger zie ik geen reden om iets anders te testen

            mss wel een leuk weetje , koel te bewaren , en geen stekjes dippen in je potje , steeds beetje ergens anders in doen , en dan daar je stekje in dippen
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment


              Re: LR2's Rommeltopic

              @LR2: Kun je misschien toch eens wat stoned posten, zodat we zelf kunnen zien hoe erg het wordt met je taalgebruik? Ik kan me niet voorstellen dat je onder de middelmaat zakt namelijk.

              Ik heb inderdaad even gegoogled op "book about cool things to do", en dat is inderdaad vreselijk. Zoiets als googelen op "nice date with girlfriend" en alleen maar wurgsex op je scherm krijgen.

              Comment


                Re: LR2's Rommeltopic

                Bij mij lagen er inderdaad ook wat zaden op de grond. Niet zeker van welke plant die afkwamen, dus die heb ik maar gebruikt om te kijken wat er in zit

                Ik heb er weinig vertrouwen in dat mijn groene zaden nog wat gaan doen. Ze wegen ook veel minder dan de bruine zaden (ongeveer de helft). Ook al hebben ze dezelfde afmetingen.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  Re: LR2's Rommeltopic

                  Een simpele druktest volstaat hier meestal. Zaden die breken bij zachtjes knijpen, die zijn ongeschikt. De kleur is vaak een goede indicatie, maar ik heb spierwitte zaden die na 4 jaar nog steeds in een dag kiemen. Dus die vlieger gaat niet overal op, helaas.

                  koel te bewaren , en geen stekjes dippen in je potje , steeds beetje ergens anders in doen , en dan daar je stekje in dippen
                  Dat vind ik gel-verspilling. Ik dip rechtstreeks in het potje, en dat blijf ik doen. Ik werk schoon, dus er zou geen bevuiling moeten ontstaan. Als dat toch niet goed blijkt te zijn, dan merk ik dat vanzelf wel een keertje

                  Foto's zijn voor een andere keer. De uploader doet het helemaal niet, ik krijg niet eens een klikbare button te zien, jointjedraaien staat op de whitelist ja. De camera heeft de pc 8 keer doen crashen, updates komen niet door, alle foto's die ik gemaakt had zijn verdwenen, kortom: het zit niet mee vandaag. Volgende maal beter!
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    Re: LR2's Rommeltopic

                    OK, bedankt.

                    Ik kon laatst inderdaad ook niet uploaden vanuit Chrome. Ik heb toen een andere browser genomen en daarmee werkte het wel (stuk voor stuk). Dacht dat het Firefox was, maar kan ook IE geweest zijn.

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      Re: LR2's Rommeltopic

                      Ik krijg weer opties te zien. Hij werkt.
                      Zoals beloofd!

                      DSCF6009.jpg
                      Bubblekush man
                      DSCF6013.jpg
                      De Knakbak. Begint aardig te stinken.
                      DSCF6038.jpg
                      Ik blijf er bij dat cocos niet mijn kopje thee is. Zie de bladproblemen. Ga ik ook niks meer aan doen.
                      DSCF6036.jpgDSCF6042.jpg
                      Zo, een van de rijpe zaden. En de topjes natuurlijk.
                      DSCF6040.jpg
                      Gek pistilfonteintje

                      DSCF6031.jpg
                      Lelijk apparaat die flatstem. Ook een onduidelijke foto. My bad.

                      DSCF6010.jpg
                      Oerwoud! poehpoeh!
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        Re: LR2's Rommeltopic

                        Eindelijk plaatjes

                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment


                          Re: LR2's Rommeltopic






                          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                          Comment


                            Re: LR2's Rommeltopic

                            Wel een beetje treurig van de bubblekush dames. In de laatste foto zie je een van de drie overwoekerd door de rest. Wat groeikracht betreft zie ik nog flink wat vebeteringen. Om die kerel dus direct op de black domina te gooien (linkse stek in de onderste foto, is 1 maand jonger dan de rest) is zo'n slecht idee nog niet.
                            Ik heb trouwens een deel van de White Rihanna omgehakt. Teveel stervend blad, en ze keek milky genoeg naar mijn mening. De kleinste tak en de tak met zaden leven beide nog natuurlijk.
                            Oogstfoto's komen deze week een keertje.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              Re: LR2's Rommeltopic

                              Ik moest wel erg lachen , sprinkhaan tegen plafond ! bij het plukken van duiven , geef je ze eerst een klap ,daarna hals snede .
                              collega was zo'n mietje , zat helemaal te shaken , geeft een klap , duif bewusteloos , begint te plukken , alleen nog veren / vleugels , duif komt bij , mietje schrikt en laat hem los ! heeft de hele avond in de nok gezeten !
                              Op het examen konijnen slachten , gebeurde het hem ook ! kon wel naar huis ! de dieren bescherming stond er toen naast ! beetje off topic weet het sorry ! Grtz Budha

                              Comment


                                Re: LR2's Rommeltopic

                                Examen konijnen slachten? Dat lijkt me een gave school! hehehe! Dit topic is bijna 90% off topic. Dus schaam je niet hoor
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...
                                X