Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Rommeltopic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: LR2's Rommeltopic

    Doet mij spontaan denken aan een liedje die je planten nu in koor zingen,i will survive ...

    Comment


      Re: LR2's Rommeltopic

      Surviven gaan ze zeker doen, ik ben wat meer thuis de komende tijd. Dus ze krijgen weer water, voeding, liefde en aandacht. Maar opknappen doen ze snel gelukkig!
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        Re: LR2's Rommeltopic

        Daar twijfel ik geen seconde aan LR2 als ik je verslagen zo doorneem have fun ,
        Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
        Surviven gaan ze zeker doen, ik ben wat meer thuis de komende tijd. Dus ze krijgen weer water, voeding, liefde en aandacht. Maar opknappen doen ze snel gelukkig!

        Comment


          Re: LR2's Rommeltopic

          Het rommelhok is opgeruimd. De resterende uitblijvers staan buiten.
          Dat laatste vrouwtje, die het overleefd heeft, staat nu - bevrucht en wel - af te bloeien onder de lamp.
          Het is een soort wietlolly geworden; 50 centimeter stengel, en een topje met wat armzalige blaadjes op het eind. Als die niet meer herma wordt, dan lik ik mijn schoenzool. Nee. Mijn voetzool. Dat is veel moeilijker, want die kun je niet uittrekken.
          Heel kleine kans dat die het nog haalt, maar dat is eigenlijk het meest ideale fenotype voor het doel: auto's maken die laat bloeien.
          Alleen die geur, limoencitroen. Leuk voor door een ijs ofzo, maar om te roken ben ik toch meer een zoetekauw.

          Afijn, dit topic gaat dus op pauze. Totdat er weer wat te vertellen is.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            Re: LR2's Rommeltopic

            En hoe weten we of ze uiteindelijk wel een herma is geworden
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              Re: LR2's Rommeltopic

              drogen en kuren , doe je toch na de bloei , toch niet tijdens de groei !

              Comment


                Re: LR2's Rommeltopic

                @Stemma:
                Totdat er weer wat te vertellen is
                Dan dus

                @Budha54: Hey, experimenteren mag toch? Ik kan bevestigen dat het inderdaad niet erg lekker werkt om aan de plant te curen en drogen, al helemaal niet tijdens de groei
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  Re: LR2's Rommeltopic

                  Allright super info dit thanks 4 the link,dit was ik naar op zoek, om zelf ooit mee aan de slag te gaan
                  Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                  Feliciteer die plant voor mij ook Ik zal er hier ook een kop koffie en een stuk cheesecake op nemen.

                  Zat nog even te zoeken en kwam de plant tegen die ik bedoelde. Deze 9 jaar oude moeder:
                  [ATTACH=CONFIG]248325[/ATTACH]
                  (klik op de foto voor de thread met nog meer plaatjes)


                  :edit: Voor de volledigheid, dit is niet mijn plant.

                  Comment


                    Re: LR2's Rommeltopic

                    Goed dat je dit topic even wakker maakt soulrebel.

                    De punisher #2 is nog steeds niet herma, en bloeit nog steeds half/half.
                    De bubblekush - die inmiddels de leeftijd heeft van 1.5 jaar - ga ik eens een schone broek aantrekken. Ze staat al sinds het stekken (vorig jaar september?) in hetzelfde potje.

                    Wortels afkloppen, alle zand er tussenuit. Daarna uitplanten in licht bemeste potgrond.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      Re: LR2's Rommeltopic

                      Nou ik was eigenlijk meer opzoek naar de punischer hare stamboom,en toen kwam ik dit tegen
                      anyway,graag gedaan

                      Comment


                        Re: LR2's Rommeltopic

                        Hoezo de stamboom ?
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          Re: LR2's Rommeltopic

                          Uit welke kruisingen ze voortkomt,de ouders,stemma
                          Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                          Hoezo de stamboom ?

                          Comment


                            Re: LR2's Rommeltopic

                            En hoezo de ouders ?
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              Re: LR2's Rommeltopic

                              ewel stemma,de mijne ice bv is gekruist uit skunk special and white widow,en een vleugje bleuberry volgens de breeder,datte..
                              vrouwen
                              Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                              En hoezo de ouders ?
                              Last edited by soulrebel; 25 May 2015, 22:06.

                              Comment


                                Re: LR2's Rommeltopic

                                Zo.. Het is weer bijna winter, en de rommelkast gaat weer aan als verwarming. Want 't is koud.
                                Maar ook omdat ik iets niet begrijp.

                                Ik heb een bubblekush, ooit zelf gemaakt in 2012 of 2013, geen idee wanneer precies. En die leeft dus nog steeds. Ze heeft gebloeid, gegroeid en aan sterven denkt ze niet.
                                Dat is dus een stabiel plantje, leuk spul allemaal. Maar waarom gaat ze niet dood?
                                Waarom gaan autoflowers altijd kapothttp://www.bioplek.org/inhoudbovenbo...atomie%20plant
                                http://www.bioplek.org/inhoudbovenbouw.html#cel
                                https://nl.wikipedia.org/wiki/Eukaryoten
                                https://nl.wikipedia.org/wiki/Mitose
                                https://nl.wikipedia.org/wiki/Plantenhormoon
                                http://www.bioplek.org/animaties/mol...ca/klonen.html
                                https://nl.wikipedia.org/wiki/Weefselkweek_%28plant%29
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...
                                X