Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Rommeltopic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: LR2's Rommeltopic

    - vanaf wanneer begint een dame te ruiken ?

    - Grts Amazing

    Comment


      Re: LR2's Rommeltopic

      Meestal is de pubertijd wel zo'n moment dat ze dagelijks moeten gaan douchen, anders ruik je ze.
      Of heb je het over wietplanten?
      Na een week of 4 begint de geur meestal, dan zijn de planten groot genoeg om zoveel te verdampen dat de aroma's ook opmerkbaar zijn. Bij autoflowers is dat wel wat eerder. In de bloei ruik je ze altijd. Er zijn voor beide gevallen altijd uitzonderingen natuurlijk.
      Maar eigenlijk, geuren ze vanaf de eerste bladset na de kiemblaadjes al. Alleen omdat die bladeren misschien 50 druppels water per dag verdampen, zul je die geur niet opmerken tenzij je er met je vingers aan zit of er boven hangt met je neus.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        Re: LR2's Rommeltopic

        Strrrrike
        Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
        Meestal is de pubertijd wel zo'n moment dat ze dagelijks moeten gaan douchen, anders ruik je ze.
        Of heb je het over wietplanten?
        Na een week of 4 begint de geur meestal, dan zijn de planten groot genoeg om zoveel te verdampen dat de aroma's ook opmerkbaar zijn. Bij autoflowers is dat wel wat eerder. In de bloei ruik je ze altijd. Er zijn voor beide gevallen altijd uitzonderingen natuurlijk.
        Maar eigenlijk, geuren ze vanaf de eerste bladset na de kiemblaadjes al. Alleen omdat die bladeren misschien 50 druppels water per dag verdampen, zul je die geur niet opmerken tenzij je er met je vingers aan zit of er boven hangt met je neus.
        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        inderdaad LR2 santa maria heeft idd. een heel herkenbaar geurtje/smaak,maar dit hoef ik jou wss niet te vertellen

        Comment


          DSCF7293.jpg

          DSCF7295.jpg
          Zie ik daar rechts een open staand jasje?
          DSCF7298.jpgDSCF7294.jpg
          Ik voel 'm al Q. Be my guest
          DSCF7299.jpg
          Paarsige feno. Niets meer van te zien. Voornamelijk omdat ze helemaal kapot is door de droogte denk ik. Hieronder meer van dezelfde.
          DSCF7301.jpg
          DSCF7303.jpg

          Punisher #2 PAARSE Feno

          Breeder: LR2.
          Prijs: noppes.
          Genetica: "zie topic"
          THC : prima


          Cijfers (0/10)

          - Uiterlijk : Prima compact, mooie blad-top verhouding.
          - Compactheid : 8.
          - Geur : 8. Zoetig, beetje anijs, beetje santa, beetje uitgekauwe aardbei kauwgum.
          - Smaak : 8. Zie geur.
          - Trichomen : 9. Prima trichomenvorming, zelfs bij de bevruchte plant.
          - Opbrengst: laag. Maar gezien de omstandigheden toch wel gemiddeld.

          Klein fijn plantje. Weinig robuust, eerder een binnensoort. Wordt paars. Kan flink wat stress hebben, en dan nog wat meer. Heeft wel voldoende voeding nodig, anders is het gauw afgelopen. Zelfde geld voor water.
          Bloei tot oogst in 8 weken? Groeiperiode duurt circa 30 dagen.
          Last edited by LR2; 2 February 2015, 19:26.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            Re: LR2's Rommeltopic

            Punisher #2 GROENE Feno

            Breeder: LR2.
            Prijs: noppes.
            Genetica: "zie topic"
            THC : prima


            Cijfers (0/10)

            - Uiterlijk : Prima compact, mooie blad-top verhouding.
            - Compactheid : 8.
            - Geur : 8. Zoetig, richting amnesia. Lekker rokertje, erg licht.
            - Smaak : 8. Zie geur.
            - Trichomen : 9. Prima trichomenvorming, zelfs bij de bevruchte plant.
            - Opbrengst: Gemiddeld, voor een autoflower op een halve liter aarde.

            Klein fijn plantje. Weinig robuust, eerder een binnensoort. Wordt paars. Kan flink wat stress hebben, en dan nog wat meer. Heeft wel voldoende voeding nodig, anders is het gauw afgelopen. Zelfde geld voor water.
            Bloei tot oogst in 9-10 weken? Groeiperiode duurt circa 30 dagen.

            Vrijwel dezelfde omschrijving dus.

            Punisher #2 Groene Grote Feno

            Breeder: LR2.
            Prijs: noppes.
            Genetica: "zie topic"
            THC : prima


            Cijfers (0/10)

            - Uiterlijk : Prima compact, mooie blad-top verhouding. Meer sativa dan de andere punishers.
            - Compactheid : 8.
            - Geur : 9. Aards, met bubblegum. Bubblegum. En een beetje amnesia. Voor de zoetekauwers.
            - Smaak : 9. Zie geur.

            - Trichomen : 9. Prima trichomenvorming, zelfs bij de bevruchte plant.
            - Opbrengst: Iets bovengemiddeld. Formaat belooft veel goeds.

            Flinke plant naar omstandigheden. Kan alles hebben. Echt alles. Wilt graag verwend worden, en beloont daar dan ook voor. Mooi smaakje, mooie combinatie van allerlei factoren zoals de critical en de blueberry. Ook de domina komt er lichtjes in terug, die maakt de smaak wat meer richting haze (dennenboom?). Zaad tot oogst in fatsoenlijke omstandigheden: 3 maanden.
            Meer ruimte = meer plant. Maar ook op een halve liter wordt ze groter dan de kleinste in de volle grond.


            Experiment geslaagd! Volledig auto-zaad. De klok staat weer een uurtje verder terug. Eens zien wat er dan allemaal wilt bloeien. Mochten er vroegbloeiende mannen en vrouwen tussen zitten, dan kruis ik die ook nog even door.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              Re: LR2's Rommeltopic

              Gefeliciteerd !
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                Re: LR2's Rommeltopic

                Mooie oogst. Zo te lezen ook een eprfect wietje

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  Re: LR2's Rommeltopic

                  Update voor de 'langbloeiers'. Alles bloeit
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    Re: LR2's Rommeltopic

                    Zien er mij smakelijke topjes uit LR2 ,congratz mooie close up trichomes pica's meer moet dat niet zijn

                    Cheers ps die schimmels/bac》plagron bio supermix

                    Comment


                      Re: LR2's Rommeltopic

                      Mooie vooruitgang.
                      Benieuwd welke structuur de toppen gaan hebben.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        Re: LR2's Rommeltopic

                        De helft van de mannen is sativa, echt ruime internodes, flinke strek. De rest is wat meer richting indica. Ik hoop ook dat het een beetje intermediar blijft, maar we zijn er nog niet..
                        Ik zal zodadelijk eens een fototje knippen. Maar eigenlijk schaam ik me dood voor hun toestand. Het is een slagveld geweest. Niemand zou het zo moeten (willen) aanpakken! Maar goed, zo ziet men ook weer wat een weekje of drie aan verwaarlozing kan veroorzaken.
                        Dikke kans dat ze het alsnog niet halen, maar we mogen blijven dromen.

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        DSCF7750.jpg
                        Duss... Slokje water, iemand?
                        DSCF7752.jpg
                        Licht aan het eind van de tunnel!

                        DSCF7754.jpg
                        "De spaarlamp verliest na de eerste ronde al 15% van zijn vermogen." Ik vroeg me altijd af waarom.. Nu niet meer.
                        DSCF7755.jpg
                        Doet me denken aan die hardcore-metal teksten. "THEY WILL NEVER BREAK US!" "I WON'T BOW DOWN FOR YOU". JA. WEL DUS!
                        DSCF7756.jpg
                        LR2 en kornuiten BV, voor al uw bodembedekking.
                        DSCF7757.jpg
                        Vroeger zeiden ze tegen mij: Jij komt er wel knulletje. Nu zeg ik dat tegen mijn dames.
                        DSCF7758.jpg
                        Cannachopper perspectief.
                        DSCF7759.jpg
                        Vezelig. Goed voor de darmflora.

                        Eigenlijk, eigenlijk dames en heren, is het best een prestatie dat ze nog leven.
                        Ja geef er maar een positieve draai aan.
                        Geen keus LR2, geen keus.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          Re: LR2's Rommeltopic

                          lol

                          Comment


                            Re: LR2's Rommeltopic

                            Heb je ze 3 weken geen water gegeven?

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              Re: LR2's Rommeltopic

                              meer afzuigen staat gewoon in slecht climaat of heb je roundup gebruiktghehe ook een groeistimulator

                              Comment


                                Re: LR2's Rommeltopic

                                Inderdaad drie weken geen water, spintplaag van heb ik jou daar, trips er bovenop. Zeg maar gerust de combinatie van alle fouten in een.
                                Ook geen voeding trouwens.
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...
                                X