Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    feitoffictie.jpg
    Bij nummer 3 zien we die 'lik'. Bij nummer 4 begint de bevruchting.

    Als iemand zin heeft om twee haartjes te plukken en die met een pincetje langs wat vettige toppen op te strijken om te zien of ze blijven plakken; be my guest! Hoe meer testers hoe beter.
    Bruine haartjes tellen niet.

    Wat ik wel heb gemerkt: 1-30 zaadjes per plant is geen trichomenafname. Alles daarboven toch wel enigszins, denk ik. Ik weet het niet. Is me nog nooit echt opgevallen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

      Dat zou best eens kunnen inderdaad.

      Toegegeven ik heb zelf maar een hele kleine testset (slechts 2 planten met zaad), maar de wiet die ik van de bevruchtte toppen afhaalde moest ik een gram van verbruiken om hetzelfde effect te krijgen als van 0,2 gram normale wiet. Zaten ook nauwelijks trichomen op ook. Heb het uiteindelijk maar weggegooid.

      Hangt er waarschijnlijk ook vanaf hoe vroeg ze bevrucht raken. Als de plant nou al bevrucht is voordat de trichomen aanmaak echt goed op gang gekomen is dan heb je dus nauwelijks THC. Dat is wat ik gedaan had. Was ook wat te vroeg met bevruchten. Als de plant bevrucht raakt nadat de trichomen aanmaak al geweest is dan zit de plant uiteraard wel al vol daarmee. Dan heb je ook alleen maar een paar zaadjes op de calyxen die toevallig nog wit zijn geweest (als het heel laat is gebeurt).

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

        Goed nieuws: firefox op android crasht niet meer als ik op enter druk, de amnesia x haze hebben beiden geen ballen en bananen meer laten zien. Dus ik ga toch proberen ze te kruisen. Want ze ruiken zo lekker, de kleinste is echt pittig haze met zoet, de grotere is als een blik fruitconserven. Lekker. Eens zien of dat herma gen te onderdrukken valt, wat nu al lijkt te gebeuren! Want 6 onderontwikkelde bananen, tja dat is niet 100% herma.

        De WR#2 (had nu 2,5m kunnen zijn) is gelukkig vooralsnog 100% vrouw, de gevallene was herma. Dus die overblijver gaat voor wr#3 zorgen. Hopelijk bloeien ze dan wat eerder; 4 maanden groei is wel erg lang.
        Nog iets? Ja.
        De rest maakt het goed, op een nlx x bb na, want die heeft besloten na de eerste node geen groeipunt te maken. Dus de takjes uit die eerste node moeten de hele plant gaan vormen.. Beetje jammer, kan gebeuren!
        Foto's ga ik morgen weer maken, stay tuned!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

          Goed nieuws idd. Ik zal me even moeten verdiepen in de test.
          Een vraagje; is het ook bekend hoeveel zaden een herma gemiddeld geeft?
          Ik kijk uit naar de foto's.
          Grt, 12bb

          Comment


            Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

            Pfoe, dat aantal zaden kan uiteenlopen van 1 tot ontzettend veel, afhankelijk van de hoeveelheid bananen en de hoeveelheid toppen. Iedere calyx kan een zaadje vormen, en een enkel banaantje heeft denk ik wel 5000-10.000 stuifmeelkorrels dus reken maar na
            Ik heb ooit een 50/50 man/vrouw herma gehad, en die toppen waren gewoon vol. Op een plant van 2m (8 toppen per tak, 14 takken) zullen dat bijna 8000 zaden geweest zijn.
            Maar gelukkig heb ik nu nog geen enkele zaadvorming gezien, zelfs niet in de oksels. En daar worden vaak de eerste zaden gevormd, omdat die calyxen eerder ontwikkeld zijn.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            IMAG0479.jpg
            Amnesia en nl x bb. Met de anti-bird guard 5000. Zie je dat blad liggen? Dat komt dus door vogels die mijn planten snoeien om watvoor reden dan ook.

            IMAG0478.jpg
            Amnesia achterin, nl x bb voorin, links dus.

            IMAG0477.jpg
            Reveggende bubblekush. Een flinke bos takken nu. Leuk spul.

            IMAG0476.jpgIMAG0475.jpg
            NL x BB, die dus niet meer verder wilt.

            IMAG0474.jpg
            De WR#2. Voor scale. Gesnoeid, geknakt etc. Ze begint naar Jack herrer te ruiken (nice!) en plakt al flink. De bananenbrigade houdt zijn ogen open. Misschien is men het alweer vergeten, maar haar zusje, was herma. Haar broertje was 100% man. Deze plant zelf, lijkt ook 100% vrouw te zijn, maar dat moeten we dus nog zien.
            IMAG0473.jpg
            Amnesia x haze auto. Dit is de pittige haze feno. Lekker.
            IMAG0472.jpg
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

              Auto amnesia,
              die thc explosie komt nog wel

              Ik zeg dat je 30-35 gram gaat halen.
              ze staan zowiezo bekend als lage opbrenger, maar wel een top wiet wat eraf komt.
              dat ervaar je zelf wel over een paar weekjes.

              staff

              Comment


                Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                Jaloers op zo'n planten. Ik zit op men eerste kweekje ooit, ik hoop volgend jaar in volle grond te planten. Prachtige planten!

                Comment


                  Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                  @Stafford: dit is een eigen kruising van Amnesia haze (GC) x Auto haze (project van (mij en) Damn Nice). Die haze zat ramvol, maar de amnesia was maar matig qua trichomen. Die Amnesia heb ik wel al 3 jaar staan, ieder jaar. Want ik vind hem heerlijk. Ik denk zelf dat de ruderalis-genen zijn boven komen drijven in deze kruising. Want het is echt absurd beneden de standaard. Het wordt iedere week wel een beetje meer, maar ik ben er 'bang voor' dat het geen straffe stoned-wiet gaat worden. Maar dat vind ik niet erg hoor! Ik vind de smaak het belangrijkste. Het effect, ach, als ik daarvoor zou gaan, dan zou ik alleenmaar BHO roken

                  Thanks 502967! Datsoort reacties doen me goed. Ik wens je een goed jaar en een goed volgend jaar toe!
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                    Die amnesia x haze auto zien er toch wel knap uit van opbouw ook. En smaak is idd het belangrijkste, als dagelijkse gebruiker word je toch niet meer nuchter, althans ik niet

                    Grtz en veel plezier ermee.

                    Comment


                      Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                      Ik ben eigenlijk 95% van de tijd nuchter. Ik blow alleen als de zon onder gaat, en met mate (max 0.1gram per joint). Stoned typen, hier op JD doe ik eigenlijk nooit. Dan typ ik hele verhalen die ik teveel analyseer en vervolgens verwijder en vervang door een enkele zin. Omdat ik dan het gevoel heb dat ik op een ander 'level' aan het communiceren ben. En het is bizar als je een ongemakkelijk gevoel krijgt, terwijl je eigenlijk op een forum - onder een schuilnaam en vrij anoniem - aan het typen bent. Ongemakkelijke situaties vermijd ik graag, vooral als ik ze zelf veroorzaak!
                      En dat is vrij simpel: eerst typen, dan een pito opsteken!

                      IMAG0480.jpg
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                        Ghehe..herkenbaar.
                        Mooi buitentoppie zo, dat opdelen van de top heeft wel voordelen denk ik, de kans op toprot lijkt me een stuk kleiner ?
                        Dat reveggen is ook wel een dingetje buiten, ik ga dat volgend jaar weer doen.
                        De revegger is hier de mooiste plant momenteel.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                          Ik heb hier twee reveggers: black domina en de bubblekush. De domina was traag maar begon wel bijna direct met meervingerig blad en de bubblekush schoot meteen door met enkelvingerig blad tot deze week. De BBK is wel de mooiste vind ik.
                          Of die drieweg toppen rot helpen voorkomen weet ik niet, ik redeneerde zelf: drie torentjes en daar tussenin kan het mooi broeien door luchtstilstand en water dat blijft hangen. Maar we gaan het zien!
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                            IMAG0566.jpg
                            WR#2 bloeit lekker. Geknakt zoals je kunt zien.
                            IMAG0567.jpg
                            Links de amnesia, rechts de NL x BB (hyseeds)
                            IMAG0568.jpg
                            De twee-voor-de-prijs-van-een Critical Jack (GC)

                            IMAG0569.jpgIMAG0570.jpgIMAG0571.jpg
                            Blijven deze drie zo mooi naast elkaar staan? Zou leuk zijn, past precies!
                            foto 1: nl x bb. Je ziet duidelijk dat de stam verkleurt waar de bladstelen beginnen. Die bladstelen zijn alleen vergeten op te delen in twee stuks. Groeistop.
                            foto 2: Reveggende bubblekush doet het heel aardig.
                            foto 3: Zoetste amnesia x haze auto.
                            IMAG0572.jpgIMAG0573.jpg
                            Links de haze feno. Rechts up close van de zoete pheno. Rare topjes, 2 bananen geplukt vandaag.
                            IMAG0574.jpg
                            Reveggende domina.

                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                              Heerlijk foto's man. Moet toch een genot zijn om zo tussen die planten te lopen

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment


                                Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                                Dat is het zeker wietefras, iedere ochtend effe met een kop koffie en sigaretje. Even genieten.
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...
                                X