Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    DSCF6777.jpgDSCF6776.jpg
    De Amnesia x haze. Begint nu te kristaliseren. Ruikt echt vet lekker mild en zoetig. Wow. Much doge. So smoke. Wow.
    Geen haze, maar meer amnesia. Maar niet de zure pislucht, een beetje vanille.


    DSCF6775.jpg
    Chinese bieslook. En black domina. Die had een beetje rot. Sukkel. Bijna in de kliko gedaan. Maar toen zag ik die vingers wijzen, zo van "hey LR2, ek heb er wel zen an! laat meu doorgroeien!"
    "sgoeeed" zei LR2.

    DSCF6774.jpgDSCF6773.jpg
    Menage a trois. En rechts onder dat lobblaadje ziet men de tweede Critical Jack die uit hetzelfde zaadje kwam. Dat zit dan weer mee! Leuk. Maar niet al te scherp geschoten wanne!


    DSCF6771.jpgDSCF6770.jpg
    Alles aan elkaar. WR is duidelijk getopt. Dat doe ik normaal liever niet, maar komop dude. Ze kwam bijna boven de schutting. Ik wil wel wat topjes overhouden. Ze bloeit nog niet, en de schutting is 20cm hoger dan de plant zelf. Dus dat gaat kantje boord worden. Als ze geen herma is, natuurlijk. Zou ook lekker balen zijn. Beter gaat ze een beetje snel bloeien, want dit is bijna niet meer auto te noemen. Ik zie wel haartjes, maar doorzetten, daar lijkt ze weinig zin in te hebben. Laffe hond.

    CabinetLarge-HairyFeet300.jpg
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #92
      Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

      Lekkere dikke planten, ben benieuwd wat er van die auto af gaat komen!
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

      Comment


        #93
        Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

        AAAAaaaaarrrrgghgh
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #94
          Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

          Goed bezig !

          Comment


            #95
            Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

            Tijdje zoet geweest met alles hier te lezen en verder lezen in de toekomst. Knappe foto's en schrijfstijl.


            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...es-paarse-wiet
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

            Comment


              #96
              Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

              Thanks voor de reacties! Doet me goed.

              Bizar geval op camera gevonden: vogels bijten bladeren en toppen af. Ik snap er niks van. Ze eten niks op, maar gaan op de takken zitten, die breken door, en dan gaan ze blaadjes en groeipunten knabbelen.

              De natuur is een beetje vreemd soms. Nu heb ik alles maar bedekt met netten. Maar daar steken de bladeren gewoon doorheen natuurlijk..
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #97
                Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                DSCF6782.jpg
                Zwak stammetje. Kan nu al zijn gewicht niet dragen. Mietjeeee!
                DSCF6781.jpgDSCF6780.jpg
                En dit is de grotere. Die kleine ligt links van de stok. En zie je die peuk? Dat hoort dus niet!
                DSCF6779.jpg
                Hyseeds NL x bb en Amnesia.
                DSCF6778.jpg
                OMG vette bladproblemen! Help! Is dit een tekort? Is dit goed? Ben ik goed bezig? Hoeveel denken jullie dat ik er af ga halen? Mag hij van binnen naar buiten? Moet ik de stam ondersteunen? Kan hij tegen regen? Zal ik er een TL-blak boven hangen als het bewolkt is? Zoveel vragen! Maar de antwoorden daarop, helpen niks. Soms blijven mensen nu eenmaal gek redeneren.
                Dit is trouwens de Bubblekush. Lekker aan het reveggen. De takjes schieten opeens hard door, dus normaal blad ligt op de loer. Nog een weekje of twee, en dan gaat het weer goed.


                Er is meer, maar de batterijen van de camera zijn ein-de-lijk helemaal leeg. Helaas ligt de stroom er ook af voor vandaag. Dus jullie mogen geduldig wachten tot ik er weer zin in heb.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #98
                  Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                  Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
                  die man kun je ook roken
                  is niet zo sterk als een vrouwelijke plant,
                  maar zeker roesverwekkend,
                  helaas is de fabel nog altijd aan de overheersende kant dat een man geen thc bevat,en niet rookbaar is.

                  gr staff
                  Ik snap niet waar dat verhaal vandaan komt ?
                  Ik las vorige nog iets over hoe men begon met wiet verbouwen.
                  Mannetjes en vrouwtjes stonden gewoon naast elkaar, en dat leverde rookbare wiet op.
                  Lets not criticize but legalize

                  Comment


                    #99
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                      versta ik dat nu goed dat als je een vrouwtje bestoven hebt en je haalt na einde alle zaadjes eruit dat die nog te roken is?
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                      Comment


                        Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                        Ja waarom niet? De bloem veranderd weinig bij bevruchting, alleen de calyxen worden gevuld van binnen uit. Je moet alleen zin hebben om 3 uur te plukken voor een grammetje 'schone/zaadvrije' wiet. En dat is de moeite echt niet waard. Dus daarom niet
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                          De potentie is toch wel een stuk minder als de plant zaad produceert? Ik heb een paar keer zaad gehaald uit planten en ook de resterende wiet geprobeerd, maar ik moest er wel heel veel van gebruiken om nog wat effect te hebben.

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment


                            Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                            Precies

                            Verstuurd vanaf mijn LG-P710 met Tapatalk
                            Eerste kweek ooit, 3x autoblueberry

                            Schoffie's Geschoffel 2014

                            Comment


                              Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                              Verschilt ook per soort lijkt me, een soort met een erg hoog thc percentage zou er wellicht niet al te veel op achteruit gaan. Zo heb ik eens wat white rhino gerookt waar ik eerst wat zaden uithaalde, deze was nog aardig potent

                              Verstuurd vanaf mijn LG-P710 met Tapatalk
                              Eerste kweek ooit, 3x autoblueberry

                              Schoffie's Geschoffel 2014

                              Comment


                                Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                                Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                                ...De potentie is toch wel een stuk minder als de plant zaad produceert...
                                Yep.

                                Kan je nagaan hoe goed die Rhino geweest was zonder zaad.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X