Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

    Net als jij zie en volg ik diverse kweekjes.
    Ook ik reageer niet altijd, maar kijk wel mee, dus geen probleem: we zitten in hetzelfde schuitje.

    Ik wens je alvast veel succes voor het aankomende jaar, maar dat heb je eigenlijk niet nodig; komt goed

    Comment


      #17
      Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

      Wat een leuke reacties allemaal! Gaaf! Voel je welkom, schuif lekker aan. Vergeet geen koffie, bier, spaanse rode wijn, en lange vloei mee te nemen. Jullie gaan het nodig hebben
      Ik heb inderdaad ooit een introductie gedaan op WF. Maar daarna mocht/kon/kwam ik er niet meer in. Geeft niks eigenlijk.

      Zeg eens wat arrogants LR2! Als je durft.
      En die tieten? We willen vrouwen zien! Meer bloot vlees graag.
      www.xhamster.com. Er bestaat ook een downloader van, voor die copyrighted filmpjes die vaak na een dag verwijderd zijn. Streamen is alleen leuk als je een rappe verbinding hebt, we weten allemaal wel waarom.
      Ik weet nog wel een flauwe jodengrap. Gestolen uit een serie.
      Kom maar op dan.
      Komen twee joden een kroeg binnen gelopen..
      En toen?
      Hebben ze die kroeg gekocht.
      Da's niet erg grappig LR2.
      Ik durf te wedden dat iemand, ergens, achter zijn beeldscherm een geluidje uit zijn neus maakt door wat raar te ademen. Zo gaat dat op het web toch?
      Jazeker, double fun wordt een feit. Ik heb er eentje gezaaid, tijdje geleden. Die was dood, slang was erop gaan liggen. Maar nu leeft hij toch nog. Altijd fijn. Die ga ik opkweken tot struikje, en dan, als hij/zij niet op tijd bloeit, deel ik die op in stekken. Denk ik. Ofzo.
      Maar het is pas februari, lul!
      Ik baal er ook van.Maar de vroegste kip heeft de beste eieren. Of hoe gaat dat gezegde ook alweer?
      Morgenstond heeft goud in de mond? Een gegeven schijt nooit bij een paard in de bek stoppen? Als het kalf niet dronken is, geld in de put?
      Die laatste sluit wel mooi aan bij die wagyu kalverfraude.
      Wat een belachelijke associaties LR2, gaat dit nog ergens heen?
      Nee, tekstverwerker doet weer moeilijk. Waarom?
      Ik hou er weer mee op. We gaan pas over twee maanden van start. In de tussentijd laat ik dit topic op een laag pitje.

      We nemen u mee terug, naar de tijd van Jackass, de tijd van een Britney die zichzelf verloor, Madonna die een krampachtige poging deed om haar lichaam in leven te houden met een nieuwe cd. Bam margera, Overzeas broeken (je schaamt je er nu vast voor, maar veel mensen droegen ze met trots). Dickies. De tijd dat punkrock nog op TMF kwam, tevens de laatste muzikale jaren van MTV. Toen sum41 nog weg kwam met puberale video's. Die tijd, dat Peter Pan Speedrock in heel Nederland welkom was, en werd gewaardeerd! De tijd dat blowen nog nauwelijks voor overlast zorgde, en jeugdagenten vertelden dat je te weinig gedronken had. De meeste mensen zegt dit niets. Maar er zijn er een paar die nu denken: damn son, dat is nostalgie.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #18
        Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

        Wat leest dat LEKKER weg...wiet smiley lachen1.gif...ja de olde tiet staat weer op mn verlanglijstje, wil m zo graag nog es overdoen ...

        Vraag en antwoord staan hier voorop !

        We gaan t beleven LR, nice weekend en de grtz van de hippie!
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment


          #19
          Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

          dit gaat weer een leuk en leerzaam verslagje worden volgens mij .

          toevallig nog plek voor een stoeltje ?? :d

          bij deze wens ik u alvast een top buitenjaar toe !!

          groetjes
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment


            #20
            Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

            Ja , ben er ook wel , al horen of zien ze niks ! typen gaat niet zo makkelijk meer als je rookt !
            Veel suc6 met de kweek , en paddo's en pepers . Grtz Budha

            Comment


              #21
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #22
                Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                Hey LR2, ouwhoer, whatsup?
                Telegram, dat is whatsapp. Maar dan anders. Vind ik wel een leuk initiatief!
                Ha! ik ook al. Maar wat is up met de planten?
                Soms zit het tegen, weet je wel. Ik had een double fun gezaaid, die is toch dood. Beestjes hebben zijn groeitop kapot gevreten.
                Balen man. Wat nu?
                Schone potgrond, en opnieuw beginnen over een aantal weekjes.
                Godverdomme, altijd positief die LR2. Daar hou ik wel van!
                Anders ik wel! Wist je trouwens dat de schimmels aanslaan?
                Joh?
                Janzegers! Ik zie een witte, eentje met zwarte bolletjes, eentje die is blauw, en nog een zwarte.
                Ja, da's leuk sjerrif, maar wat heb je daar nou aan?
                Nou, je weet wel dat sommige mensen hun zaden kiemen van tevoren? Zodat ze een vliegende start hebben.
                Ja die mensen ken ik wel een paar.
                Nou, zo mag het ook wel met schimmels vind ik. Een beetje voorgroeien, en zorgen dat ze flink leven, is kaai handig. Want dan is het een kwestie van door de grond mengen, en de plant en schimmels doen de rest. Normaal zit daar een wachttijd van 6 maanden aan vast.
                Oef, 6 maanden?! Dat zijn twee autoflower-rondes! Best goed bedacht van je!
                Ja vind ik zelf ook.
                Maar die schimmels, die doen het toch niet zo goed op bemeste grond? Want planten hebben hen niet 'nodig' en de schimmel heeft de plant niet nodig om aan voeding te komen.
                Daar heb je gelijk LR2! Maar dat onderzoek ging over het gebruik van minerale voeding op een kale zandgrond.
                Ohja, jij hebt natuurlijk een vrij hoog organisch gehalte en slow-release voeding!
                Juist! Dus die schimmels komen wel aan hun trekken. Voor de zekerheid heb ik een zakje stro gehaald. Gewoon normaal stro van de Jumbo. Daar doen die schimmels het goed op!
                Aha, dat ga je zeker door de grond mengen?
                Shiiiiit dude, het lijkt wel alsof je mijn gedachten kunt lezen!
                Hehehehe, ja ik voel je goed aan. Heb je nog iets leuks voor ons in de tussentijd?
                Janweekers! Toen ik zo, gewoon met een bakje koffie aan het studeren was over die schimmels, kwam ik een leuk projectje tegen.
                Goed, komtie:

                Benodigdheden:
                1 x A4 papier.
                1 x Doosje Oesterzwammen.
                1x Glazen pot met deksel (geen Hak draai-en-klik-systeem voor mietjes en powervrouwen).
                1x Een flinke kan koffie. Nee, echt, zeg maar 12 koppen koffie.
                1x handje stro.
                1x kokend water.
                1x Fles spiritus.
                1x Keukenrol/tissues
                1x emmer

                Wat te doen?
                1. Was je handen met spiritus.
                2. Was de tafel met spiritus.
                3. Spoel de glazen pot uit met kokend water (let op! De pot kan uit elkaar knallen door te snel verhitten. Schenk langzaam en draag schoenen!). Het deksel moet je ook afspoelen.
                4. Maak de pot + deksel schoon met spiritus.
                5. Neem de koffie. Neem nog meer. Blijf drinken tot hij op is. Als je moet plassen en onnatuurlijk aggressief/gepikeerd wordt: dat hoort erbij - veel mensen vergeten waarom ze zo prikkelbaar zijn na 15 koppen koffie; je staat strak -. Neem valeriaan om dit effect te verminderen. Of begin niet met drinken van koffie en gooi het direct na het zetten gewoon weg.
                6. Wacht even, tot het koffiedrap is afgekoeld tot 'handwarmte'. Dat wilt zeggen: warm, maar niet heet. Als je zonder interne stemmetjes je vinger erin kan glijden, dan is het vaak 'gewoon' warm. Prima zo. Je hoeft niks te bewijzen.
                7. Spoel je handen met spiritus. Daarna: Knijp zoveel mogelijk water uit het koffiefilter.
                8. Doe het koffiedrab in de schone pot.
                9. Gooi kokend water met een handje stro in de emmer. Was nu je handen opnieuw met spiritus.
                10. Laat afkoelen. Schep daarna het stro eruit, knijp het goed uit en stop dat ook in de pot.
                11. Snijdt de onderkantjes van de stelen van de oesterzwammen.
                12. Doe deze in de pot.
                13. Drenk het A4 papiertje in spiritus. Laat dit drogen.
                14. Papier droog? Helemaal? Leg het voorzichtig over de pot.
                15. Draai de deksel aan (niet te strak) en het papier klemt zich vast.
                16. Knip de overige stukken papier af.
                17. Wacht 3 weken, laat de pot op kamertemperatuur staan.
                18. Na 3 weken, koffieprut bijgooien, tot de pot vol is, en prik gaten in het deksel.
                19. Zet de pot in een licht vochtige en verlichte ruimte.

                Tadaaa! Gratis paddestoelen om te eten.
                Als je groene of blauwe schimmel ziet (komt veel voor op koffie) dan MOET je alles weggooien. Omdat die schimmels niet veilig zijn om te eten. Werk daarom zo steriel mogelijk.
                Hier gaat het zowel steriel als non-steriel prima. Maar ik vind het zelf leuk om dagelijks te checken. Heb je daar geen zin in? Werk dan zelfs met handschoenen. Scheelt ook dat je huid niet kapot gaat van de spiritus.

                Woow, vet cool LR2! Nu heb ik weer wat om aan de kids te laten zien! Kun je ze meteen leren eten. Want wat ze zelf kweken, eten ze toch wel!
                We hebben geen kids LR2..
                Daar wordt ik stiekem wel gelukkig van!
                Kutzak, heb je weer die DT fout gemaakt!
                Ha ik zie het zelf ook! Haaaa! Maar weet je al wat je gaat zaaien? Is die Blanke Barbadoaan al boven?
                Noeeh man, me don' noo bout de plants pon de ya'd. white rihanna is nog niet boven de grond. Ik begin wel een aardig beeld te krijgen van wat ik wil zaaien. Ik vond nog wat autohaze zaden van GC. Die deden het vorig jaar uitermate goed! Dan de double fun. Daarnaast Power Plant, als die binnen bevalt. Of misschien black domina, maar dat is een indica en die heeft super compacte topjes. Maar die heb ik ook weer gekruist met Bubblegum. Dus misschien wordt dat wel wat! Het is lastig..
                Zullen we er dan maar een eind aan breien?
                Breien? echt?Ja, er een eind aan maken klinkt zo suicidaal, vind je niet?
                O.K. je hebt gelijk.
                Nog een greepje uit de muziekbibliotheek?
                Natuurlijk!
                <em>
                Eh, LR2? Wat is dat voor wijvengemekker?
                Naast de grindcore, death metal, gewone metal, hardrock, punkrock, psychedelische troep en rocksongs, krijgen dames die 1) leuke muziek maken en 2) er goed uitzien, ook een plekje.
                Ik begrijp het. Wat vind je nou van die Alisson Sudol?
                Het gaat er niet om wat ik vind, maar wat zij van mij vind. En ze heeft een nummer voor me geschreven. Dat heet What I wouldn't do.
                Right, als ik die tekst zo lees, dan kunnen we maar beter niet over seks beginnen, wel?
                Nee klopt. Bij sommige vrouwen kan dat beter in een jasje van knuffelige konijnenbond gegoten worden en verbloemd met regenbogen.Terwijl ze met flappende hotdogbroodjes op je schoot zit te happen, natuurlijk.
                *Rokerig haags stemmetje* Hehehehe auwe smeerpeep jee LR2!

                Thats_All_Folks.jpg

                to-be-continued+@+Rajkatm.jpg
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #23
                  Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                  Hahahahahahahahaha
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment


                    #24
                    Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                    Mag ik even inhaken...allaaaaaaaaaaafff ...nou ik heb weer genoeg gelezen.....

                    Hippie......
                    The seeds of today are the flowers of tomorrow

                    Comment


                      #25
                      Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                      Hey LR2, gebeurt er al wat?
                      Ja! Er is een plantje boven de grond. Ik heb geen idee welke soort, of uit welk zaadje hij komt. Want ik had WR#1 gezaaid, maar deze kwam op een andere plaats omhoog.
                      Dus niet veel aan de hand, en niets te vertellen?
                      Nee. Eigenlijk niet.
                      Primaaaa!
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #26
                        Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                        haha, top man!
                        Het lezen alleen al is nu al leuker dan het volgen van de gemiddelde kweek, ook leuk dat je bepaalde puntjes aanhaalt van vroeger al heb ik er zelf niets mee te maken...
                        Go, Go, Go!

                        Comment


                          #27
                          Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                          Daar doe ik het voor Mr Frank! Bedankt voor je reactie.
                          De eerste ronde is bepaald:
                          - Double fun
                          - Amnesia x haze AF (vond ik op mijn kamer, volgens mij [LR#2 x Autohaze F2] x Amnesia auto.
                          - Nog een poging met blueberry AF, maar zodra ik ook maar iets negatiefs zie, gaan ze om. Vorig jaar meer tak en blad dan wat rookbaars. Toppen als kralenkettingen zo luchtig.
                          Maar we zijn dan ook twee maanden te vroeg, het is niet om het echie.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #28
                            Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                            Veel succes, ik volg !! gr metsenl

                            Comment


                              #29
                              Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                              he lr2 jij ook weer succes dit jaar ik zal zzeker vaker komen kijken moet ook wel lukken bij jou he hahah
                              succes
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                              Comment


                                #30
                                Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                                Leuke schrijfstijl , leest makkelijk weg!
                                Ook nog interessant wat wil je nog meer...
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X