Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

    DSCF6730.jpg
    De ganse patch. Met autoflowers dus. Meest links achteraan, en meest rechts achteraan (bij die glasplaat) staan de blueberries. De rest is amnesia x haze en WR.
    DSCF6734.jpg
    De moeders, die bloeien nu, het is 14 uur licht per dag. Ik kijk wel wat ze doen. Waarschijnlijk kliko-voer, als ze gaan reveggen.
    DSCF6726.jpg
    Zo ziet een man eruit, in een vroeg stadium.
    DSCF6727.jpg
    En zo dus een dame, zie je die witte tentakels? Dat zijn pistils.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #62
      Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

      je bent al lekker op weg, ziet er goed uit.
      Jammer dat de titel al weg was
      sigpic

      Comment


        #63
        Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

        Thanks inti!
        Titels zijn schaars tegenwoordig!

        Voor 't logboek, klare taal, alles is ongeveer 2 maanden oud:
        [log/]
        De grootste WR* is nu bijna 80 centimeter. En heeft sinds 2 weken voorbloei. Veel strek, maar begint hard te vertakken.
        De andere twee WR man en vrouw**: circa 40 cm.
        Amnesia x haze AF getopt door vogel - zeg eerlijk, dat is fucking biologisch - is doorgeschoten. Circa 27cm. -> Geen geslacht, veel vertakkingen.
        Amnesia x haze AF zonder getopt: 40cm. -> geen ballen meer gevonden na die ene. -> bloei is vrouwelijk
        Amnesia x haze AF met beschadigde wortel - zelfde vogel, zelfde biologisch - treurig. Geen geslacht.
        Amnesia x haze AF vollegrond: 50cm. ook 2 ballen in vroege bloei. Nu alleen damesbloei. Raar.
        Blueberry AF: 20 cm? Bloei.
        Blueberry AF: 15cm. idem.
        Double fun: geen voorbloei, geen bloei.
        Moeders: Bloei, staan stil door de kou.
        Alles: staat stil door de kou. Wel veel regen. Lijken ze leuk te vinden. Geen tekenen van verdrinking of blokkades.

        *Ik weet nog steeds niet of het WR is. Maar ze doet er wel aan denken.
        ** Deze dame ruikt precies als de WR-moeder.

        Voedinggebruik vollegrond: 0. Na die twee keer 200 gram pokon fruit(-mest? voeding? Geen idee) met een soort vivaroot megapower mycorrhizae. Maar ik had al superdeluxe mycorrhizae die al in de grond zaten trouwens + Via de wormencompost en vermalen mycor-tabs en gewoon dood plantmateriaal. En bodemverbeteraar van DCM. Lekker biologisch.
        Voedinggebruik potten: 0 na aanmaken aarde. Zelfde schimmelbehandeling in het begin.


        [\end log]
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #64
          Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

          planten staan ind still door de kouwde helaas,
          gelukkig zijn deze nachten wel iets warmer en boven de 10graden, dus het gaat weer langzaam ff op gang.
          maar voor hoelang,

          ben benieuwd na je kweek lr2, en ga het zeker volgen!

          Gr staff

          Comment


            #65
            Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

            Zo, dat ruimt lekker op: autofem blueberries in de kliko gedaan.
            Begrijp me verkeerd, maar feit is: ik zei dat als ze tegenvallen, dat ze eruit gaan. 30cm hoog en vol in bloei. Te klein, ongezond en de moeite niet waard. Afijn, misschien de moeite wel waard, maar voor 10 gram ga ik niet twee plekjes in de tuin opofferen. Als daar ook planten van 1.4 meter kunnen staan, die in er slechts 3 weekjes langer over doen. Scheelt toch bijna 40 gram. Dat is minstens 80 dagen roken.
            Dus: Next! Amnesia en Nl x bigbud van Hy-seeds.
            Effe binnen laten kiemen, daarna beschermd tegen de vogels naar buiten, onder glas dus. Zaaigaatjes zijn bestrooid met deze schimmelunit en deze schimmelunit
            Last edited by LR2; 13 May 2014, 15:00.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #66
              Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

              Interessant verslag, ik ben benieuwd!
              Een blow in de morgen.....

              Comment


                #67
                Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                tmp_IMAG0392-1504028767.jpg Een zoethoudertje. Dit zijn autoflowers met een acceptabel formaat. Bijna alles begint harige kruintjes te tonen. 2 WR verwijderd. Die vielen tegen. Double fun lijkt man te zijn. Nog effe afwachten.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #68
                  Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                  goe bezig, ziet er tof uit

                  Comment


                    #69
                    Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                    Thanks moeilijkegebruikersnaam!
                    Vandaag de eerste kop gezien van de Bigbud x NL auto. De rest is gekiemd, maar moet nog boven komen. Met de schimmels maken ze hopelijk net zo'n vliegende start als de planten die al buiten staan.

                    Vandaag tevens een plan uitgestippelt voor een later project. Dat plemp ik hier maar neer, want als ik het op schrijf op papier, dan ben ik het straks weer kwijt.
                    Bubblegum x special kush vrouw -> WR2 man. (0% auto, 25% paars)
                    Kindjes selecteren op kleur -> WR2 man. (25% auto, 50% paars)
                    Onderling kruisen, auto-paars bij auto-paars. (auto x auto = auto)
                    ?? En dan?? Nog geen idee.
                    In 3 generaties. Zou dat mogelijk zijn? We gaan het zien!

                    Dan komen we meteen op een nieuwe test: als planten bevrucht zijn, dan gebeurt er intern iets. Maar wat? Gaat de plant bloeihormoon bij maken en niet reveggen, of zal ze hoe dan ook gaan reveggen door de licht uren die oplopen naarmate de zomer begint?
                    We komen er deze zomer achter! Spannend!
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #70
                      Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                      Mooie plantjes, trouwens die nl x bb zijn mooie plantjes heb er zelf ook 2 buiten staan. Staat hier ook een verslag van op jd. Worden mooie grote struikjes. En kunnen ook best tegen wat extreme lst.

                      Thuga

                      Verstuurd vanaf mijn SM-T210 met Tapatalk
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                      Comment


                        #71
                        Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                        DSCF6762.jpgDSCF6758.jpgDSCF6753.jpgDSCF6740.jpg
                        2 rijen van 2 en tweemaal een pot. Die middelste plant, WR#2, is 1.3 meter. Begint net met bloeien. Ik noem haar 'the game changer'. Op weg naar de giga-autoflowers!
                        Sommige mensen verklaarden me voor gek, en dachten dat ik maar wat aan het rommelen was - is ook zo, maar wel overdachtDSCF6750.jpg
                        Jonkies onder glas, in de halfschaduw en het glas staat op een kiertje, anders is het te heet!

                        DSCF6744.jpg
                        Amn. x haze AF vollegrond. Lijkt vrij magertjes. Is ze ook. Erg sativa.
                        DSCF6743.jpg
                        Amn x haze AF in pot. Veel meer indica.
                        DSCF6747.jpg
                        De bubblegum x special kush dame. Reveggende? Geen idee. Hoeveel uur licht is het inmiddels?

                        Voor de geinteresseerden, die van bijhouden houden:
                        Voeding: 0
                        PH: Niet gemeten.
                        Water: kraanwater, wanneer het droog is. En regenwater wanneer het regent.
                        EC: geen idee.
                        Temperatuur: weer.nl
                        Dagen sinds opkomen: pfoeee, geen idee, 3 maanden inmiddels?
                        Beestjes: luizen! En mineervlieg. Ik heb kiezelguhr gestrooid rondom de stam -> houdt mieren op afstand. De luizen laat ik zitten. Vertrekken vanzelf. En mineervlieg knijp ik kapot.

                        Maar dus helemaal geen raar gedoe LR2?

                        Zo zie je maar; simplicity is key.
                        Last edited by LR2; 19 May 2014, 15:14.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #72
                          Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                          volgens dat ik onlangs nog telde hebben we nu ong tussen de 14 en 15 uur klaarte. echt zon neem zo een 13 tot 14 u
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                          Comment


                            #73
                            Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                            Thanks thugz, twee handige tips in 2 dagen! Gaaf! Hopelijk blijven ze doorbloeien, effectief hebben ze vanaf 12:00 geen schaduw meer. En vanaf 19:30 geen volle zon meer. Hopelijk zetten ze door! Fingers crossed!
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              #74
                              Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                              ow ja, bij mij hebben ze vanaf dat de zon opkomt zon tot dat ie weer ondergaat
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                              Comment


                                #75
                                Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                                Als ik woorden had jou te bedanken.........................................

                                Als dat mogelijk was, zou ik ze uit.... ZINGEN....SCHREEUWEN

                                Jouw planten groeien, Merde.....

                                LR2, ik heb geen woorden, ik kan het niet verklaaren.

                                Ik zou willen, ik zeg..............

                                Bel me op, je kent mijn nummer in Frankrijk.

                                Kom langs, en je kan ze zelf komen bekijken !!!

                                Altijd welkom hier,in mijn huis, in mijn leven.

                                LR2,dank je wel !!!
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                                Comment

                                Bezig...
                                X