Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

    Hela, prima hoor! Op de double fun na dan, daar is er maar 1 op de 5 naar boven gekomen. De rest krijgt rustig de tijd.
    Och jeetje, wat jammer. Maar misschien komt het nog goed he! Hoe gaat het met de zaden die wel gekiemd zijn?
    Die maken het goed! Kijk maar, en lees maar een beetje uitleg.
    Okay, effe wachten, praten we zo verder.
    DSCF6686.jpg
    Naar willekeur komen ze boven de grond, op random plaatsen. Geen idee welke soort. DSCF6685.jpg

    DSCF6684.jpgDSCF6688.jpgZohoo LR2, jij hebt niet stil gezeten!
    nee klopt, leuk spul of niet?!
    Jazeker! Verder nog wat te ouwhoeren?
    Neuh, voorlopig niet. De schimmeltjes moeten aanslaan, dat lukt wel aardig volgens mij. De wormenemmers gaan hard, voedingsmeter staat in het rood. Dus dat gaat straks voorzichtig door de potgrond gemengd worden. Ik heb wat silicaten toegevoegd in de vorm van Kiezelguhr, misschien worden die opneembaar voor de planten zodra het bodemleven haar werk heeft gedaan. We hebben nog twee maanden tot we serieus beginnen.
    Ik ben al aan het denken over de autoflower ronde 1.5. Misschien Dark Devil en NL x Big bud. Lijken me wel geinig. Die zijn van sweetseeds.
    Verder de amnesia van GC en de rest wordt experimenteel of 'reguliere bloei'.
    Wooo zo spannend! Ik spuug bijna in mijn broek!
    Holy shit dude, nu wordt het een beetje raar.Hehehe, oke, dan breien we er een eind aan.
    Ik kan niet breien, dat weet je toch!
    Okeee dan niet.

    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #32
      Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

      Hey LR2, mooie update! gaat lekker daar.
      moge het harde werken beloond worden

      Comment


        #33
        Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

        Deze MOET ik volgen nu ik weer internet heb! Succes LR2
        Nieuwe ronde: 1e Keer Micro

        Comment


          #34
          Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

          Hey lr2 makker !!!! Jij bent ook al mooi op weg zie ik ! Succes dit jaar sjef!
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment


            #35
            Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

            Ha, ha, LR2. Mooi interview weer

            Die "Blueberry" staat ook al lekker in de bloei.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              #36
              Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

              Ja ik zit echt al te watertanden op beide blueberry's. De wietsoort smaakt heerlijk, maar die van vorig jaar was echt ver, eindeloos ver, beneden de maat. 5 gram op een plant van 60cm. Dus die staat er nu bij als test. De echte blueberry met bosbessen, bloeit voor het eerst dit jaar. Met 6-bap merk ik wel dat de bloemen groter zijn en 2x zo snel ontwikkelen. Geinig gegeven, want op wiet gaat dat niet helemaal zo.
              Lekker experimenteren zo!

              Bedankt voor jullie reacties allemaal! Leuk dat jullie de moeite nemen om wat te typen. Updates volgen de volgen de keer weer!
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #37
                Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                Wow, eerste post en meteen een wijze les! Thanks!

                Zow.. en wat hebben jullie veel getypt zeg na die 13 february (Date of so called first post)
                Jullie post count is nu al up tot 3014!!! dat doen ze jullie niet snel na.

                Veel suc6 met jullie kweek.. en pas op he...
                If life keeps putting you down, You better stay high

                Comment


                  #38
                  Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                  Netjes deze ga ik volgen netjes alles duidelijk uitgelegd

                  Comment


                    #39
                    Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                    Wow denschimmige! Doet me erg denken aan deze, ik weet niet waarom!


                    Alles lekker daar LR2?

                    Jazeker! Super, en weet je waarom? Omdat de wortels met een straal wit pluis uit de potjes komen gekropen.
                    Oh ja, je had van die schimmels he! Lekker man, dat het werkt!
                    Ja vind ik zelf ook! De plantjes beginnen langzaam aan hun tweede bladset, maar ook meteen luizen ontdekt! Van die vieze groene, die hun eigen klonen uitpoepen aan de lopende band.
                    En? Wat heb je daartegen gedaan?
                    Nuja, ik heb ze kapot geknepen. Twee jaar geleden heb ik bijna staan kotsen tijdens het knippen.
                    Huh? Kotsen? Hoe dat zo?
                    Omdat ik lekkere lowryder #2 aan het bewerken was, - die had was luis - toen er opeens een stel maden over mijn handen kroop. Waar maden zijn, is rottend vlees, en rottend vlees is een van de dingen die ik zoveel mogelijk vermijd. Er zwermt namelijk van alles in rond.
                    Wow, maar waarom kwamen die maden in je toppen? Lowryders zijn toch vrij zoetig?
                    Ja, dat vroeg ik me ook af! Maar na wat zoekwerk, bleken het geen maden, maar nuttige luizeneters!
                    Goh! Joh! En nu?
                    Nu heb ik hier een filmpje gevonden waarop beiden te zien zijn, zowel de luizen als de 'made' die luizen eet. Niks vies aan! Gelukkig!


                    Tadaa! Weer wat geleerd!

                    Waar blijven die fokking plaatjes LR2? Daar komen we voor!
                    ehh, ja, tja, die zijn er nog niet. Komt nog, ik ben trouwens aan het kijken voor een goedkope spiegelreflex, als het even kan met SD kaart in plaats van zo'n oude cassette van 52MB. Als iemand tips heeft, voor een mooi macro model, of een type, wees mijn gast!

                    Dat was 'm weer ofnie?

                    Wat tips voor dummies:


                    - Tip 1: trek even een muurtje op, en zet je sarcastische bril op. Deze tips zijn eerlijk, en naar de waarheid. Feitelijk bijna. Maar er zitten wat gemene sneertjes in, ik wil je aan het giechelen hebben, niet beledigen. Dus denk daar aan.

                    - Begin met denken aan kiemen in April. Kiem na de 20e van april. Dat is alsnog 25 dagen te vroeg! Ja. Te vroeg"Maar el er tweeeee.." NEE!

                    - Als je android gebruikt, bekijk dan eens de cyanogenmod. Zo sluit je google buiten, en instagram, en alle andere bloatware. Graag gedaan.

                    - Voor een dubbeltje op de eerste rang, ofwel, goedkoop zaad met megabeloftes, kan. Ja het is mogelijk! Maar in de meeste gevallen word je belazerd. Ik probeer het ieder jaar weer, maar ik zie ook ieder jaar mensen belazerd worden. Als dit je eerste kweekje is en je wilt enig resultaat, koop dan op een site waar anderen dat ook doen.

                    - Alle, maar dan ook echt alle soorten zijn goede beginnerssoorten. Er zijn alleen verschillende beginnelingen, de een doet maar wat, en dat werkt. En de ander doet teveel, en dat werkt niet. Kijk naar je plant en houd Monty's bladprobleemoplosser bij de hand. Google die nu alvast, je gaat hem nodig hebben! Nee, echt, gewoon effe doen. Vijf minuten lezen, scheelt je een boel gezeik later.

                    - Niet iedere soort is geschikt voor buiten. Let erop dat de bloeitijd korter is dan 10 weken bij een niet-autoflower variant. Anders kom je uit op eind oktober, en dan kan het best eens slecht weer zijn. Dikke stinkende toppen met bruine rottende plekken zijn niet leuk.

                    - Brandende peuken horen niet in de pot. Niet brandende peuken ook niet trouwens. Zie TMV.

                    - Water geven, hoe vaak doe je dat? Welnu, je grond mag best eens droog vallen. Maar niet te lang. Hangende bladeren/plant betekent watertekort. Maar zolang ze op vingerdiepte nog vochtig is, hoef je niet te wateren. Strekt die wijsvinger, en glijd de potgrond maar in om te voelen. Tuinieren = vuil worden.

                    - Verduisteren? Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik vind het onzin. Teveel werk, als je een dag vergeet, dan is het einde zoek.

                    - Moet mijn plant een speciale behandeling omdat [ vul slap excuus in ] en ik het net iets anders doe dan de rest? Neen. Nee, echt niet. In kas, binnen, of buiten, het zijn dezelfde planten met dezelfde behoefte. "Maar LR tweeee, mijn plant komt op het terras/perkje/dak/ineenboom en ik heb andere aarde en een super dure pot, moet hij nu..." NEEEEEE! "Maar ik heb een soortje die nog nooit iemand gekweekt heeft, moet ik nu..." Nee, dat moet niet. Nee. "Jamaar niemand zegt wat ik moet doen!"
                    Last edited by LR2; 24 March 2014, 20:25.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #40
                      Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                      HEERLIJK! Ik volg!

                      Comment


                        #41
                        Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                        Een canon 1100D is een mooie camera voor niet al te veel geld. Kan je mooie macro's mee maken.
                        Ik ga je ook volgen! succes

                        Comment


                          #42
                          Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                          Thanks voor de tip Hey apple!
                          Ik zal hem eens gaan bekijken.

                          terug in mijn rol.

                          Yoooo LRtweeee swa, alles bombini?
                          Jaaa mi boy, je weet zelf.
                          Nee, eh, hoe het met je planten gaat, dat bedoelde ik eigenlijk.
                          Hehehe, dat dacht ik al. Ze doen het bijna allemaal prima. Eigenlijk doet de helft het volgens verwachting, en de andere helft ver, ver daarboven.
                          Oh, goed man! Heb je er een verklaring voor dat de ene het wel goed doet, en de andere het minder doet?
                          Nee. Ze hebben allemaal dezelfde behandeling ondergaan, maar ik geloof zelf graag dat het aan de wortelschimmels ligt. Want daar ben ik lang mee bezig geweest. Wel zo fijn als je het idee hebt dat de methoden die je gebruikt, ook werken. Maar dat blijkt uiteindelijk pas wanneer ze de grond weer uit komen. Onverklaarbaar tot die tijd.
                          Alright, heb je nog wat om te showen?
                          Jazeker! Maar, omdat de plantjes nog in zulk oninteressant stadium zijn, heb ik wat extra shots gemaakt.
                          Ah, dat vind ik nou leuk LR2! Wat aardig van je.
                          Ja toch! Hier komen ze.
                          Vol verkrachting klopt mijn hart
                          Hey, die klopt niet he! Daar maak je geen grapjes over.
                          Behalve als je hartproblemen hebt.
                          Ja, dan zie ik er de lol wel van in, zelfspot. Maar ik heb geen hartproblemen..
                          Dan moet je er ook niks over typen, doe je zelf.
                          Ja, ja, die foto's graag. Nu.
                          Oh draaien we de rollen om?
                          DSCF6704.jpgDSCF6703.jpgDSCF6702.jpgDSCF6701.jpgDSCF6699.jpgDSCF6696.jpgDSCF6694.jpg


                          DSCF6693.jpgDSCF6695.jpgDSCF6691.jpg

                          DSCF6689.jpg
                          DSCF6690.jpgup yours
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #43
                            Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                            hi lr2,

                            hoe doe je dat die wormencompost maken zou graag ook mijn eigen aarde voor binnen gaan maken.
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                            Comment


                              #44
                              Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                              hey thugz, op pagina 1 van mijn 2013 verslag staat een handleiding.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment


                                #45
                                Re: LR2's Tweeduizendveertien outdoorganjakweek

                                thx mate
                                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                                Comment

                                Bezig...
                                X