Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blad Probleem Oplosser

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Blad Probleem Oplosser

    Oorspronkelijk geplaatst door Hoeloes View Post
    Yup ik dacht aan ongedierte, vandaar mijn vraag.


    I like it!!!
    Nainn heb ik niet gedaan man maar ik heb ze wel gecontrolleerd voor ik ze had geplant ik heb t zo lang al ni gedaan dat ik de symptonen ben vergeten ik dacht eerst misschien teveel water maar heb ze ff paardageb met rust gelaten en zag dat t toch bij de andere plantjes ook begint te komen

    Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

    Comment


      Re: Blad Probleem Oplosser

      Niet nat spuiten als het licht aan is.
      Ze hebben inderdaad ook wat natte voetjes.
      pH zit tussen 6-6.3 ?

      Als je ze niet meteen tegen beestjes hebt behandeld, dan ga je die zeker nog krijgen.
      Tipje: Ga je vast 'n beetje inlezen over spint.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        Re: Blad Probleem Oplosser

        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        Niet nat spuiten als het licht aan is.
        Ze hebben inderdaad ook wat natte voetjes.
        pH zit tussen 6-6.3 ?

        Als je ze niet meteen tegen beestjes hebt behandeld, dan ga je die zeker nog krijgen.
        Tipje: Ga je vast 'n beetje inlezen over spint.
        Das precies waar ik aan dacht Q, spint.


        I like it!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

        Comment


          Re: Blad Probleem Oplosser

          Kan iemand me helpen?
          Planten zitten in dag 20, quick-one autoflowers
          Dacht aan calcium tekort?
          Heb geen meetapparatuur
          Bedankt!
          15226398_10210387788667541_1078466958_n.jpg15218408_10210387759866821_104178892_n.jpg15280929_10210387759066801_1480673838_n.jpg15215848_10210387760306832_1576537183_o.jpg

          Comment


            Re: Blad Probleem Oplosser

            Op 20 dagen kunnen ze in aarde nog geen tekorten hebben. En zeker geen calcium.

            Comment


              Re: Blad Probleem Oplosser

              Planten zien er steeds erger uit, krijgen nu ook zwarte vlekken HELP! Kan dit te maken hebben met temperatuurschommeling? Door de koude buite is het in mijn hok wat kouder dan normaal..
              Lampen te dicht? Verbranding door overbemeste grond misschien? Maar eerste verschijnselen pas 10 dagen na overpotten..
              15228084_10202308009617493_2128640612_n.jpg

              Comment


                Re: Blad Probleem Oplosser

                Lijken mij eerder beestjes.

                Comment


                  Re: Blad Probleem Oplosser

                  Zie nergens beestjes zitten met het blote oog. Zie hier en daar een zwart spikkeltje maar denk dan eerder aan een zandkorreltje, lijkt niet op een beestje.
                  Nog wat closeups:
                  15228073_10202308121180282_1065170073_n.jpg15300510_10202308122620318_568755476_n.jpg

                  Comment


                    Re: Blad Probleem Oplosser

                    Hoe zit het daar met de LV? Want ik zie allu papier en dat is meestal zo geen goed teken Draait er een afzuiging?

                    Comment


                      Re: Blad Probleem Oplosser

                      Actieve inlaat met pc fan, passive uitlaat. LV kan wel aan de lage kant zijn, gebruik een bakje water om te verdampen.. Dacht misschien aan trips? Kan ze alleen niet zien zitten.

                      Comment


                        Re: Blad Probleem Oplosser

                        Ik heb exact hetzelfde voor, maar mijn LV is soms aan de hoge kant en ik smos soms met water. Het licht brandt dan een gaatje door het blad. Dat van u lijkt ook vochtig, al kan dat gezichtsbedrog zijn ook. Maar het lijkt te glanzen op die plekken.

                        Comment


                          Re: Blad Probleem Oplosser

                          Mijn LV is net aan de lage kant. Volgens mijn opzoekwerk heb ik trips, kan iemand dit bevestigen? Dan begin ik de behandeling.

                          Comment


                            Re: Blad Probleem Oplosser

                            Hoe modderig is de aarde? En dan onderin je pot bedoel ik.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              Re: Blad Probleem Oplosser

                              Bladeren beginnen ook aardig te krullen. De grond lijkt me oke, onderkant voelt niet vochtig aan, zijn 5l potten. Heb planten besproeit met mengsel van spiritus en natuurlijke zeep tegen trips, hopen op het beste..

                              Comment


                                Re: Blad Probleem Oplosser

                                Heb je al eens de onderkant van het blad gecheckt?

                                Comment

                                Bezig...
                                X