Hallo allemaal, (alweer) maar ik heb echt even hulp nodig, goed mijn plantje is dus op 16 januari begonnen met bloeien (ik ontdekte toen haar bloei haartjes en zetten haar onder een lampje op 12/12 het is een amnesia wat precies weet ik niet maar nu is mijn vraag dus, hoe lang moet ze nog? Alvast bedankt!!!
Wanneer oogsten?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Jammer dat je er geen goed licht op gezet hebt.
Eens dat droog is hou je voornamelijk takjes over.
Aan het uiterlijk is in dit geval niet te zien hoe lang ze nog moeten.
Te weinig info over de exacte soort en hoe je ze gekweekt hebt.
Als je de trichomen bekijkt met een vergrootglas kun je het zelf heel makkelijk beoordelen.
Nog wel meerdere weken gok ik.
Volgende keer geen blad uit de toppen knippen ook.
Je hebt nu de meest dichtstbijzijnde bron van energie voor de toppen verwijderd eh.
!(◎_◎) -
Het was ook maar voor de lol, om het zaad te testen ze groeiende toen de tijd gewoon achter het raam naast de kerstboom, tot dat ik bloei haren zag opduiken , maar een paar weken nog voor dat ik haar kan knippen zeg jij?Comment
-
Als je het echt wil weten kun je even zoeken op dit forum.
Het is eigenlijk een goed bewaard geheim, maar ik zal wat topics geven waar je misschien het één en ander uit kunt halen.
Met vriendelijke dank aan LR2 voor het opzoekwerk. Hij had dit ook al eens gepost.
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sten-Trichomes
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ic-te-openen!!
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s-VS-trichomen
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ppen-en-drogen
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...oogsten-drogen
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ij-buitenkweek
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...en-(Trichomes)
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...tplant-oogsten
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...flower-oogsten
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ppen-en-drogen
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...oor-oogstmaand
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor.../30014-oogsten
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...gsten-mogelijk
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...anneer-oogsten
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...en-laten-staan
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...e-week-7-bloei
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-dwarf-oogsten
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...nkweek-planten
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s/7829-oogsten
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-om-te-oogsten
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-en-microscoop
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-om-te-oogsten
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...kan-ik-oogsten
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ogsten-of-niet
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor.../30345-Oogsten
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ten-of-wachten
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...kan-ik-oogsten
Als je al deze topics hebt doorgenomen zou je in staat moeten zijn om bij iedere plant te kunnen beoordelen of ze al klaar is.
Succes.Comment
-
-
Ja dat zal allemaal best, maar is gewoon per plant een beetje verschillend maar oké zo'n twee weken dus nog dan oogsten.Comment
-
Ergens tussen 3 en 10 april, afhankelijk of je de trichomen volledig milky wilt of misschien deels amber.
SuccesComment







Comment