Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Horks Fototopic 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ja zijn slimme dieren als een hond op je bed springt word je niet vrolijk hahaha grappige beesten en altijd lekker eigenweis

    Comment


    • Brandnetel
      Brandnetel commented
      Editing a comment
      ijgenweis

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      en dan heb je nog de regel neukers

    • TegridyRandy
      TegridyRandy commented
      Editing a comment
      regelneukers? basis spelling, echt basis :p google is uw vriend!

    Het is voor mij alweer 10 jaar geleden dat ik een kat had.
    De laatste een zwarte kater was bijna 22 jaar geworden, de eerste meissie waar ik mee ging samenwonen was een poes, een prachtige lap, zij was de 1e katachtige, aangeschaft om de muizen en ratten te bestrijden, die er in overvloed waren, in het oude stadsdeel, zij is 18 ruim geworden.
    En een witte kater, met een grijze staart, "slechts 15 geworden".

    En ik ben dan meer hondenmens, maar ik mis toch dat eigenzinnigheid van ze, en ik nam het voor lief dat ik de "slaaf" was.

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ja dat duidelijke eigen willetje is grappig en ook best wel eens irritant. Mijn poes gaat soms tussen mijn lp's zitten als ze wil dat ik overeind kom.

    De vijf buitenplanten beginnen gestaag een heel klein beetje te groeien. Een slakkengang is er snel bij.

    IMG_7562.jpg IMG_7561.jpg IMG_7563.jpg En terwijl ik kiekjes maak komt Wifi even kijken wat daar allemaal gebeurt.
    IMG_7564.jpg IMG_7572.jpg Niks te zien verder.
    IMG_7566.jpg De andere zaailingen maken het ook goed.

    IMG_7568.jpg
    IMG_7565.jpg IMG_7569.jpg
    Blije tomatenplantjes en een triestige basilicumstek.

    IMG_7570.jpg IMG_7571.jpg De blaadjes worden steeds aangevreten door slakken. Wat dat betreft is de bewakingsdienst in gebreke gebleven.

    IMG_7567.jpg IMG_7573.jpg
    Binnenkort een update van de binnenplanten. Heb triest nieuws: ben mijn Neesjes kwijt en de laatste Sinaasappeltjemoeder verkeert ook in zwaar weer. De stekken van de Afghani #1 planten maken het goed en de Northern Light stek heeft al een beste bos wortels. Zodoende kan uitgesloten worden dat het niet willen aanslaan van de Neesjes en Sinaasappeltjes klimatologisch was. Vermoedelijk waren de moeders gewoon te zwak.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Nee vind het ook niet kunnen Takketoelli maar om haar nu nog weg te doen om een heel klein wit befje?

      Heb je geen zwarte poezenverf dat je kan aanbevelen?

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      inkvisink

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Top man, gaan we proberen! Lekker luchie!

    zo das flink balen al fie genetica kwijt zijn dr geen zaden van te koop miscbien

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Met stekken kweken bevalt mij altijd wel goed, maar je rookt wel steeds dezelfde soorten en dan ga je nog meer roken doordat de gewenning tweevoudig optreedt. Verder niks dan voordelen, geen herma's, geen planten waar niks aankomt, geen langere bloeitijden. Etc etc.

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Dat klink als muziek in de oren

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Dat kan ik heel goed snappen, kennelijk houden we van dezelfde tunes!

    Als het zijn sinaasappeltjes zijn, dan zijn er geen zaden van te koop😉

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Lady Sativa had deze in het assortiment maar zoals gezegd is dit een uitgeselecteerde stek. Daar kan geen zaad tegenop.

    Goed nieuws, de Sinaasappeltjesmoeder gaat het redden en waarschijnlijk kan ik ook weer aan de Amnees stek komen. Ik heb haar buiten te staan zodat de beestjes er wat af kunnen regenen en natuurlijk om groot en sterk te worden en mij te bevoorraden met stekken.

    Nu wat sfeerfoto's en wat kiekjes van de vijf Gelato's zaailingen, de W.W. reserve, de romatomatenplanten en de gesnoeide basilicum.

    image_445194.jpg
    IMG_7591.jpg IMG_7579.jpg IMG_7597.jpg IMG_7583.jpg IMG_7594.jpg IMG_7580.jpg IMG_7596.jpg IMG_7581.jpg IMG_7593.jpg IMG_7582.jpg IMG_7585.jpg IMG_7586.jpg IMG_7599.jpg
    Dit oventje is alles wat een pizzaminnende kluizenaar nodig heeft en een pond huisgekweekte wiet. En....

    image_445200.jpg
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Nou inderdaad Repp en verhoudingsgewijs vreet mijn kat nog het meest! Wist ik tot voor kort ook niet Remco en ben eens wat gaan lezen over basilicum omdat ze bij mij altijd doodgaan/ doodgingen. Dit is een stek die ik vrij recent gekocht heb bij de Jumbo op de groenteafdeling. Maar zaaien kan ook, ik denk dat de plant dan sterker is.

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      O eh, buurmeisje al in de diepvries?

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Nee die is hier niet meer welkom en mijn koelkast staat in huis.

    Vandaag is het dag één van week vijf 12/12. De zaailingen bloeien lekker door alleen vind ik het wel wat verdacht dat de plant linksachter nu al amberkleurig wordt! Zou dit een hermafrodiet zijn of is die kleur normaal bij sommige Afghani #1 fenotypes?

    IMG_7606.jpg IMG_7611.jpg IMG_7609.jpg IMG_7610.jpg IMG_7607.jpg IMG_7608.jpg IMG_7613.jpg Behoorlijk wat spint en trips maar daar gaan we niks meer aan doen. Na deze ronde flikker ik alles weg en was de potten en begin weer overnieuw met frisse bouwmarktsteenwol.

    De laatste Sinaasappeltjesmoeder begint gelukkig op te knappen. Ik laat haar lekker groot worden en snijd dan een flink overschot aan stekken om deze genetica weer veilig te stellen. Het is een geluk dat ik deze heb kunnen redden want hier had ik vermoedelijk niet weer aan kunnen komen i.t.t. een Amnees.

    IMG_7614.jpg IMG_7615.jpg IMG_7616.jpg
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Blij dat te lezen! Zal voor de zekerheid later nog een duidelijke foto posten.

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Shit ja wat een pokkezooi, maar hoe kom je aan spint als je je eigen stekken gebruikt?

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Tenzij je steriel werkt zoals bij Bedrocan - wat voor een hobbyist haast onmogelijk is - krijg je vroeger of later te maken met spint als je stekken houdt. Net als vlooien op katten.

    Hierbij nog een aantal duidelijkere foto's van de oranje dames. Ziet dit er nog steeds herkenbaar voor je uit @Remco?

    IMG_7618.jpg IMG_7620.jpg IMG_7619.jpg En nog een paar kiekjes van de andere dames.
    IMG_7622.jpg IMG_7623.jpg IMG_7621.jpg IMG_7624.jpg


    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Thanks bro!

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Lekr vet de toppen 👌

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Dank u!



    vraagteken-gif.gif

    ?? Oranje ??

    Oeps was da ?? ------ >



    Nee Nee grapje , heel herkenbaar mijne runtz ronde was ook
    oker - bruin - oranje hoe dat je het maar wilt noemen !!

    Het enig wat me opviel was dat er minder ijs op de bladeren
    hing , maar toch een stevig soortje volgens mijn proef konijn !!

    Niet alleen bij de runtz ook in't verleden al wel eens voor
    gehad met andere soortjes ,der zal wel een rede voor zijn !!

    Geef jij veel eten aan de dames ??
    Welke Ph ??

    Lage Lv ??

    Wie van de ?3? !!


    Remco.

    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Oei ik schrok al even!!

      Ik geef gemiddeld Ec 1.3 dus niet veel eten en de pH zit rond de 6.0 in de bloei dus die lijkt me ook niet laag. De LV schommelt wat tussen de 20% en 50% doch is er slechts een van de dames die oranje toppen krijgt. De anderen zijn allemaal wit. Uitgerekend deze oranje is vermoedelijk de enige waar de stek het van overleeft.

    De vijf Gelato auto's en één W.W. zijn alweer een beetje gegroeid. Eindelijk weer eens een beetje mooi weer.

    IMG_7625.jpg IMG_7627.jpg IMG_7629.jpg IMG_7628.jpg IMG_7626.jpg IMG_7630.jpg IMG_7631.jpg IMG_7635.jpg IMG_7632.jpg IMG_7633.jpg
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Eurogro
      Eurogro commented
      Editing a comment
      De laatste foto is dat een nieuw soort pesto wiet

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ja klopt!

    Hier een tweetal kiekjes van wat 'tumble wiet' dwz getrimd met de tumble trimmer.

    IMG_7643.jpg IMG_7644.jpg Indien iemand overweegt een tumble trimmer te kopen, adviseer ik de modellen met plastic kappen links te laten liggen.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Die plastic kappen breken na een tijdje, dus die zijn verre van ideaal!

      Ja zulke mooie topjes horen eigenlijk in een museum te liggen nietwaar?

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Waaide die tumble-weeds maar deze kant op!!

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Hahaha hooguit de rook Kunichika de rest waait in de bong!

    Via mijn gewaardeerde maat - een jongetje van in de vijftig - heb ik weer een paar Amnees stekken weten te bemachtigen en een Indica.

    IMG_7645.jpg Ze moeten nog even wortelen maar heb ze uit voorzorg in een koelere ruimte gezet als de vorige keer.

    En dit zijn de twee moeders die het mogelijk niet redden maar dat is niet zo'n ramp.

    IMG_7646.jpg
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Tsja, wat er boven staat word de stam, ik probeer wel 2 hoofdtakken te krijgen, dus dat maakt eigenlijk niet veel uit.

      Dus toch de worrels, liefst bossig en harig.

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      hoor ik hier het woord wortels ? èé ?

      Goe bezig jongens goe bezig !!!!

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Haha ja als je een tijdje met stekken werkt dan weet je al gauw dat je diezelfden met de meeste en mooiste wortels hebben moet.

    Het gaat goed met de nieuwe Amnesia stekken en ook de moeders knappen op.

    IMG_7651.jpg IMG_7648.jpg Het klimaat is in orde ditmaal.

    IMG_7652.jpg Ook heb ik stekken gemaakt van de Afghan1 #1 en Northern Light zaailingen. Helaas zijn er door de warmte maar drie overgebleven die ik nu een keer tegen beestjes behandeld heb.

    IMG_7650.jpg Van zo'n behandeling knappen ze niet op. Maar de wortels van de Nothern Light komen er onderuit.

    IMG_7649.jpg Als dit doorzet redt ze het wel. Northern Light is de duurste soort uit het assortiment van Sensi, dus ben blij als ik die kan bewaren.

    En dan nog wat kiekjes van de zaailingen die nog een week of drie tot vier mogen en misschien nog wel wat langer ook. We gaan het zien.

    IMG_7657.jpg IMG_7662.jpg IMG_7656.jpg IMG_7654.jpg IMG_7655.jpg IMG_7661.jpg IMG_7653.jpg IMG_7660.jpg
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Sativied
      Sativied commented
      Editing a comment
      Sexy

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Thanks Sativied en leuk je weer eens te zien!

    • TegridyRandy
      TegridyRandy commented
      Editing a comment
      Hork aaahahahahaha, de puns, to die for! zalig

    De zes auto's buiten beginnen nu een beetje meer vaart te maken. Ik heb nog steeds niks hoeven doen.

    IMG_7666.jpg IMG_7665.jpg IMG_7663.jpg IMG_7667.jpg

    IMG_7664.jpg IMG_7668.jpg IMG_7671.jpg IMG_7669.jpg IMG_7670.jpg
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      Gaat lekker vooruit, ook slakken op visite gehad, de foto boven de hond, mooi hond trouwens, echte mechelaar of kruising.
      buiten-2020, 2021, 2022, 2023
      Hydro-met afjes-2022

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ja de slakken hebben van de White Widow gesnoept wat nota bene de kleinste is van de zes! Benthe is een Hollandse herder x Mechelse herder oftewel een politiehond.

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Oké mooi beestje

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Mechelaars zijn vaak Mechelaar x Hollander en Hollanders zijn Hollanders x Mechelaar. Uiteindelijk zijn het allemaal werk/politiehonden die alleen qua kleur verschillen. Een Hollander is een zwart gestroomde Mechelaar zou je kunnen zeggen.

        Thanks!
    Bezig...
    X